Zanimljivosti
ZDRAVLJE U BOCI
6 razloga koji pivo čine dobrim za vaše zdravlje
- Detalji
- Zanimljivosti | Objavljeno 07.02.2012. u 01:03 | Urednik članka: Amer Fifa
Donosimo vam šest dokaza kako jedno pivo svaki dan tjera doktora van. Ili barem svakih 30 minuta na WC.
Pivo je jedno od najstarijih pića na svijetu, a danas je u samom vrhu po broju litara koju prosječni stanovnik naše male planete godišnje unese u sebe, budući da se od njega češće konzumiraju samo voda i čaj.
Historičari tvrde da je prvo moderno pivo nastalo procesom sličnim današnjem proizvedeno prije gotovo 7000 godina, a kroz historiju se koristilo u različitim religijskim ceremonijama te bilo predmetom obožavanja umjetnika, od pisaca do slikara.
U nekoliko zadnjih decenija se sve češće govori i o učinku piva na zdravlje. I dok je konzumacija velikih količina piva svakako štetna za čitav niz procesa u našem tijelu, naučnici smatraju kako umjereno ispijanje ove gorkaste tekućine (pola litre za muškarce, 3 decilitra za žene dnevno) ima brojne pozitivne učinke na naš organizam. Donosimo vam šest dokaza kako jedna piva svaki dan tjera doktora van. Ili barem svakih 30 minuta na WC. Pa krenimo.
1. Pivo smanjuje rizik od raka
Studija provedena 2001. godine na Univerzitetu u Pragu pokazala je da flavonoidi u hmelju koje nalazimo u pivu sadrže u sebi molekularnu strukturu sličnu onoj u hormona estrogena te imaju sposobnost da ih imitiraju, što može znatno smanjiti rizik od tumorskih oboljenja uzrokovanih hormonalnim poremećajima, poput raka dojki ili prostate. Isti je hemijski spoj zaslužan za ublažavanje simptoma menopauze.
2. Pivo jača naše kosti
Prema istraživanju Univerziteta Tufts iz Bostona, pivo sadrži visoku razinu silicija, koji pomaže bržem prijenosu kalcija i drugih minerala u koštano tkivo, posebice u fizički aktivnijih muškaraca i mlađih žena.
3. Pivo povećava mentalne sposobnosti
Studija provedena na Univerzitetu Harvard pokazala je kako umjerena konzumacija piva ima blagotvoran učinak na mentalne i intelektualne sposobnosti kod žena zrelije dobi. Osim toga, članak objavljen 2003. godine u časopisu Američke liječničke udruge tvrdi kako ljudi stariji od 65 godina koji konzumiraju umjerenu količinu piva svaki dan imaju znatno manje šanse da obole od staračke demencije.
4. Pivo štiti naše srce
Istraživači sa Univerziteta Rockefeller iz New Yorka dokazali su kako alkohol povećava razinu HDL holesterola (takozvanog „dobrog" holesterola) u našem tijelu, čiji je zadatak transportovanje viška holesterola u jetru kako bi se tamo razgradio, čime se poboljšava protok krvi i sprječava stvaranja ugrušaka. Isto tako, jedna izraelska studija iz 2006. godine pokazala je kako umjerena konzumacija piva kod muškaraca snižava rizik srčanog udara za visokih 45 posto.
5. Pivo pomaže ćelijskim funkcijama
Naučnici iz Holandije proveli su istraživanje koje je pokazalo kako ljudi koji piju pivo imaju višu razinu vitamina B6 u tijelu, koji igra važnu ulogu u metabolizmu crvenih krvnih zrnaca i sintezi neurotransmitera ključnih za normalnu moždanu funkciju.
6. Pivo snižava rizik od bubrežnog kamenca
Zbog visoke koncentracije magnezija, umjerena konzumacija piva snižava pojavu bubrežnih i mokraćih kamenaca, tvrde naučnici iz Finske, čije je istraživanje pokazalo da je rizik kod ispitanika bio niži za velikih 60 posto.
(BalkanPost.net)
Komentari (0) | Budite prvi
Supershop.ba
Facebook preporuke
Zadnje 5 komentarisana članka
Komentar: http://www.balkanpost.net/koso...
Komentar: jedna velika laz,ja ne mogu do...
Komentar: Molim odgovorne da me kontakti...
Komentar: Gospodjo Nadita,da vam kazem z...
Komentar: Ovo jos nije tacno,to je sve p...























